سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در صفت دنیا فرمود : ] مى‏فریبد و زیان مى‏رساند و مى‏گذرد . خدا دنیا را پاداشى نپسندید براى دوستانش و نه کیفرى براى دشمنانش . مردم دنیا چون کاروانند ، تا بار فکنند کاروانسالارشان بانگ بر آنان زند تا بار بندند و برانند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 97 تیر 4 , ساعت 10:45 عصر

 

تلویزیون تبلیغاتی شهری یک نمایشگر بزرگ می باشد که از دیود های ال ای دی تشکیل شده است . تلویزیون شهری بیشتر در فضای بیرون از سالن استفاده می شود . کاربرد تلویزیون های شهری در میادین شهر و مجتمع های تجاری شهری , سردر سازمانها های دولتی ,خصوصی , پارک ها , دانشگاه ها و غیره می باشد .

 
این نمایشگرها قابلیت برنامه ریزی و ساخت تیزر و نمایش آن را به دفعات نا محدود دارا هستند .شما می توانید با نصب این نمایشگرها جلوه ویژه ای از تبلیغات را برای مکان تجاری خود تامین کرده و باعث جلب توجه مشتریان و معرفی هرچه بهتر خدمات خود شوید. با کمک این نمایشگرها قابلیت انواع نوشتار متحرک ، عکس ، فیلم و تیزر تبلیغاتی خود را به دفعات و به طور شبانه روز بر سر در مکان تجاری امکان پذیر است.

کاربرد اجاره تلویزیون شهری برای پاساژهای بزرگ تجاری

اجاره تلویزیون شهری بیشتر مورد استفاده مجتمع ها، پاساژهای بزرگ تجاری و اداری و همچنین مراکز خرید قرار می گیرد.
اولویت صاحبان مراکز تجاری جهت خرید تلویزیون شهری درآمدزایی، تبلیغات و بازرگانی است با توجه به جذابیت و جذب مشتری که تلویزیون شهری دارد در داخل چنین مجموعه هایی با پخش زنده فیلم و سریالهای تلویزیونی، مسابقات حساس ورزشی و همچنین پخش زنده تصایور دریافتی از دوربین های مداربسته آن مجموعه و همچنین انجام تبلیغات و ارائه پیام های فرهنگی سعی در بالا بردن پتانسیل ها فروش خود دارند. مراکز خرید همچنین با اجاره تلویزیون شهری به کسبه و صاحبان مشاغل می توانند هزینه های آن را جبران کنند.

تآثیر جانمایی مناسب تلویزیون بزرگ شهری

با توجه به فضای نمایش تلویزیون های شهری باید فضای باز یا بسته را برای بکارگیری آن در نظر گرفت. منظور از فضای بسته محیط داخل سالن یا مثلا تالار است، همچنین منظور از فضای باز فضای بیرون و محیط باز است، به عنوان یک قانون کلی اگر تلویزیون های شهری LED شما در فاصله دورتری نصب شود باید اندازه نوشتار آن هم بزرگ باشد.،لذا بایستی تلویزیون های شهری LED بزرگتری داشته باشد و سرعت عبور افرادی که بیننده تلویزیون شهری شما هستند ارتباط مستقیمی با اندازه نوشتار تلویزیون شهری LED دارد و هرچه سرعت بیننده ها بیشتر باشد نوشتار هم باید بزرگتر باشد.
به یاد داشته باشید، اگر تلویزیون شهری خود را بیش از حد بزرگ انتخاب کنید، پول شما به هدر رفته است.اگر تلویزیون شهری خود را بیش از حد کوچک کنید بازهم پول شما به هدر خواهد رفت و بهتر است که اندازه تلویزیون شهری مناسب با زاویه دید انتخاب شود زیرا زاویه دید هم از پارامتر های LED است که در دیده شدن یک پیکسل یا LED و در نهایت روی کل تلویزیون های شهری موثر است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ