سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زمام دار و کردار، راننده و نفس(مرکبی) سرکش است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 مهر 25 , ساعت 3:55 عصر

تلویزیون شهری LED ال ای دی تی وی کو تلویزیون های غول پیکری هستند که در حال حاضر در همه کشورهای پیشرفته و در سطح شهرهای بزرگ، میدان های شهری، چهار راه‌ های پررفت و آمد، ورودی نهادهای دولتی و خصوصی، دانشگاه ها، پارک ها، ورودی فروشگاه ها و مغازه های بزرگ و کوچک تجاری، فرودگاه ها، سالن های انتظار، باشگاه ها و ورزشگاه ها، سینماها، صحنه های تئاتر، ترافیک شهری و خیلی نمونه های دیگر قابل دیدن است و کارکردهای بسیاری را در بر می گیرد.

تلویزیون شهری از تلفیق کابینت های جداگانه ای که مثل یک تلویزیون کوچک هستند شکل می گیرد. در واقع تلویزیون شهری LED یک صفحه نمایش هوشمند بسیار بزرگ است که از دیودهای درخشان و نورده تشکیل شده و امکان استفاده از آن در هر محلی که مناسب بدانیم وجود دارد.

 تلویزیون شهری LED انواع گوناگونی دارد که با توجه به خواسته و نیاز ما از کارکرد آن و محل جاگیری آن مطابق نظر متخصص، در اندازه های گوناگون قابل استفاده است.

دقت کنید که قیمت تلویزیون شهری LED به مولفه های بسیاری وابسته است. برای خرید تلویزیون شهری LED و دریافت راهنمایی درباره اجاره تلویزیون شهری می توانید با واحد فروش تلویزیون شهری هما تماس بگیرید.

  ادامه مطلب...

سه شنبه 96 مهر 25 , ساعت 3:55 عصر

تابلوهای تبلیغاتی ال ای دی تی وی کو تابلوهایی هستند که اشاره به کسب، خدمات یا تسهیلات و تاسیساتی می‌کند که معرف کاربری‌های موجود در محل نصب آن نباشد و یا اگر در آن محل نصب شده، از نظر مخاطب پیامی تبلیغاتی محسوب شود. برخی از مالکان ساختمان ها که محل ساختمانشان دارای دید مناسب برای تبلیغ می باشد دیوار یا بام خود را برای تبلیغ اجاره می دهند. این فضاها تفاوت چندانی با بیلبورد ندارند فقط چون بر دیوار یا روی بام یک ساختمان نصب می شوند، ساین وال یا ساین روف نامیده می شوند.

تابلوهای تبلیغاتی یا تلویزیون شهری بر روی ساختمان ها برای انتقال یک پیام کوتاه، که مربوط به عملکرد کسب و کار و یا محل کار است، کاملا موثر می باشد. آنها در انواع مختلفی وجود دارند و اغلب برای جلب توجه رهگذران یا رانندگان قرار می گیرد.

تابلوهای تبلیغاتی بر روی ساختمان ها تاکیدی بر کسب و کار مورد نظر سفارش دهنده تابلو، با روشن سازی و توضیح پیام تجاری، به قصد جلب توجه مشتری گذاشته می شود. این تابلوها یک رسانه ارزان قیمت تر برای انتقال معاملات تجاری به مشتریان می باشند. در حال حاضر با انبوهی از تابلوهای تبلیغاتی بر روی ساختمان ها مورد استفاده توسط صاحبان کسب و کار روبرو هستیم که بر اساس جنبه های مختلف دسته بندی می شوند.

ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ